Bambilion Hurá ven je soubor desítek rozmanitých her, se kterými rozvíjíte důležité dovednosti jako komunikaci, kreativitu, paměť a soustředění a to jak v pohybu, tak během klidnějších aktivit.
Některé hry pomáhají rozvíjet důležité dovednosti, jako jsou schopnost argumentovat, rozhodovat se a pracovat v týmu.
Hrát můžete ve dvou, v rodinném kruhu, ale snadno zabavíte i větší skupinu dětí, třeba na oslavách.
-
Argumenty - losujete si karty a obhajujete, proč vybraný předmět danou vlastnost splňuje.
-
Sběratelé - rychle hledáte předměty odpovídající vlastnostem na kartách, které jste si vylosovali.
-
Bláznivé příběhy - při vyprávění příběhu losujete karty, které začleňujete do příběhu.
-
Paměť a běh - běžíte ke stolu s kartami ve snaze zapamatovat si co nejvíc vlastností.
-
Takové+Takové - hledáte předmět, který splňuje dvě vylosované vlastnosti najednou.
-
Shody - porovnáváte své karty s jinou kartou, snažíte se vybrat a obhájit tu nejpodobnější.
-
Kreslení - každý hráč kreslí něco, co odpovídá vylosované kartě, ostatní hádají, co to je.
-
A co vy na to? - všichni současně říkáte předmět odpovídající vylosované kartě s cílem říct shodnou odpověď.
-
Jaké to je? - popisujete vlastnost z karty a ostatní se snaží co nejrychleji uhodnout, o jakou jde.
-
Pantomima - pantomimou předvádíte vlastnost z karty, zatímco ostatní hádají, co ukazuje.
-
Kdo dřív? - všichni hledáte předmět splňující vylosovanou vlastnost, poslední plní úkol.
-
Paměť - musíte si zapamatovat vlastnosti z otočených karet a následně je v pořadí vyjmenovat.
-
Ping pong - střídavě hádáte, co je na otočené kartě, získáváte body za uhodnuté vlastnosti.
-
Rychlé otázky - pokládáte otázky typu ano/ne a snaží se co nejrychleji zjistit, o jakou kartu jde.
-
Zvuky - pomocí zvuků napodobujete vlastnost z karty, ostatní hádají, o co se jedná.
-
Blesk - rychle hledáte kartu s vlastností, která odpovídá předmětu zadanému kapitánem.
-
Záchod - střídáte se ve vytahování karet, ale dáváte pozor, abyste neshodili záchod z karet.
-
Příběhy - vymýšlíte příběh, ve kterém musí použít pět vylosovaných karet s vlastnostmi.
-
Černé, bílé, šedé - otáčíte tři žolíky a určujete aktivitu, počet opakování a toho, kdo úkol vykoná.
-
Mysli a běž - 1 hráč týmu běží pro kartu, musí nahlas říct, pro kterou kartu, a při každém pokusu přinést tu správnou.