Na slovech však tolik nezáleží. Popisuje totiž stejně známý jev, kterému se již po staletí věnuje celá řada filozofů, psychologů, pedagogů a dalších odborníků, že hra má pozitivní efekt na kvalitu a rychlost učení. Své o tom ví i Nikola Hodková ze společnosti Infráček, která se zabývá výrobou edukativních her a pomůcek.
„Herní prvek přináší člověku zábavu, která ho daleko více pohltí, úplně přestane vnímat čas a samotné učení najednou jde mnohem rychleji,“ říká v rozhovoru zakladatelka a CEO Infráčka.
Přečíst článek | Týdeník Euro
Jan Ámos Komenský razil heslo „schola ludus“ = škola hrou, což byl v jeho době převratný koncept. Staletími osvědčenou, ovšem ne vždy plně využívanou techniku vzdělávání, která v dětech zanechává mnohem hlubší stopu než bezduché biflování, nyní v nové podobě přináší do základních a mateřských škol společnost Infráček. Edukativní pomůcky můžete ale využít i doma.
Přednosti gamifikace vzdělávání, její fungování v praxi i „bolesti“ dnešních dětí popisuje v rozhovoru pro INFO.CZ zakladatelka a CEO společnosti Infráček, Nikola Hodková.
Přečíst článek | info.cz
Ve školství se pohybuje již několik let. V poslední době se však Nikola Hodková rozhodla, že do škol vrátí radost a hru. Její společnost Infráček proto vyvíjí inovativní pomůcky a hry, které mají dětem pomoci najít si cestu k předmětům, jako jsou matematika nebo chemie..
Vedle toho se ale zabývá i tím, jak umělá inteligence promění pracovní trh. „Systém, kdy se ve škole něco naučím, na základě toho dostanu práci a tu budu dělat dalších dvacet třicet let, tak ten definitivně skončí. AI některé trhy úplně zruší, ale zároveň bude jiné vytvářet. Lidé se tak budou muset neustále vzdělávat,“ myslí si zakladatelka a CEO Infráčku Nikola Hodková.
Přečíst článek | Newstream