Doprava zdarma  Při objednávce nad 3 500 Kč doprava zdarma.

VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

Slušné chování

Kód: ARD00411

  Vánoční dárek, který má smysl

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

  Garance doručení do Vánoc u objednávek uskutečněných do 16. 12.

Dostupnost: Zboží bohužel není skladem
Dodací lhůta: 2-5 dní
Stará cena: 667 Kč
501 Kč
+ -

Modelové situace v obrazech

60 barevných obrazových karet formátu A5 obsahuje 15 příběhů na témě slušného chování.

Děj každého příběhu je postupně rozkreslen na čtyřech kartách.

Situace:
klepání na dveře, venčení psa, umýt si ruce před jídlem, umět se omluvit, co řekneš, když něco chceš, nastupování do hromadných dopravních prostředků, kdy říkáme prosím a děkuji, odpadky patří do koše, chování v dopravních prostředcích, neskáčeme druhým do řeči, jak se chovat k těm, co se odlišují, zdravíme při příchodu a odchodu, pomáháme starším, netrápíme zvířata, pomáháme nevidomým.

Pomůcka je určena pro žáky 1. – 5. tříd základních škol, speciální a praktické školy, družiny a mateřské školy - předškolní věk.

Možné způsoby práce:
• Učitel karty zamíchá a požádá žáky, aby je roztřídili do čtveřic podle toho, jak spolu souvisejí
• Vždy čtveřice obrazů tvoří jednu situaci. A žáci musejí obrazy postupně seřadit tak, jak šel děj.
• Učitel jeden z obrázku situace vyjme a požádá žáka – skupinu žáků, aby chybějící obraz dovyprávěli, domalovali či předvedli
• Učitel vybere žáka – skupinu žáků, aby předstoupil(i) před třídu se svojí situací a popsal(i) všem, co se v ní stalo.
• Situace rozebereme z různých hledisek, například: Kde se stala chyba? Jak tomu šlo zabránit? Jak se v takové situaci správně zachovat? Co ještě by se mohlo stát? apod.
• Žáci hledají na čtveřici obrazů společné prvky, obrázky či podstatná jména.

Proč pomůcku použít:
• vypracovaná témata osloví většinu předmětů prvního stupně (prvouka, sloh, výtvarná výchova, jazyk český)
• pomůcka rozvíjí vnímání, paměť, fantazii, logické myšlení a řeč /vyprávění/
• dítě se učí správně chápat souvislosti a vztahy mezi jevy
• princip práce žáci rychle pochopí
• oživení hodiny /žáci vyprávějí, malují či předvádějí/
• každopádně zjednodušenou přípravu do hodiny
• aktivní zapojení co největšího počtu žáků do probíraného tématu
• žáci chtějí pracovat, neboť zapojí většinu smyslů a práce je různorodá
• vysvětlovaný problém je forma hry


 

Modelové situace v obrazech

60 barevných obrazových karet formátu A5 obsahuje 15 příběhů na témě slušného chování.

Děj každého příběhu je postupně rozkreslen na čtyřech kartách.

Situace:
klepání na dveře, venčení psa, umýt si ruce před jídlem, umět se omluvit, co řekneš, když něco chceš, nastupování do hromadných dopravních prostředků, kdy říkáme prosím a děkuji, odpadky patří do koše, chování v dopravních prostředcích, neskáčeme druhým do řeči, jak se chovat k těm, co se odlišují, zdravíme při příchodu a odchodu, pomáháme starším, netrápíme zvířata, pomáháme nevidomým.

Pomůcka je určena pro žáky 1. – 5. tříd základních škol, speciální a praktické školy, družiny a mateřské školy - předškolní věk.

Možné způsoby práce:
• Učitel karty zamíchá a požádá žáky, aby je roztřídili do čtveřic podle toho, jak spolu souvisejí
• Vždy čtveřice obrazů tvoří jednu situaci. A žáci musejí obrazy postupně seřadit tak, jak šel děj.
• Učitel jeden z obrázku situace vyjme a požádá žáka – skupinu žáků, aby chybějící obraz dovyprávěli, domalovali či předvedli
• Učitel vybere žáka – skupinu žáků, aby předstoupil(i) před třídu se svojí situací a popsal(i) všem, co se v ní stalo.
• Situace rozebereme z různých hledisek, například: Kde se stala chyba? Jak tomu šlo zabránit? Jak se v takové situaci správně zachovat? Co ještě by se mohlo stát? apod.
• Žáci hledají na čtveřici obrazů společné prvky, obrázky či podstatná jména.

Proč pomůcku použít:
• vypracovaná témata osloví většinu předmětů prvního stupně (prvouka, sloh, výtvarná výchova, jazyk český)
• pomůcka rozvíjí vnímání, paměť, fantazii, logické myšlení a řeč /vyprávění/
• dítě se učí správně chápat souvislosti a vztahy mezi jevy
• princip práce žáci rychle pochopí
• oživení hodiny /žáci vyprávějí, malují či předvádějí/
• každopádně zjednodušenou přípravu do hodiny
• aktivní zapojení co největšího počtu žáků do probíraného tématu
• žáci chtějí pracovat, neboť zapojí většinu smyslů a práce je různorodá
• vysvětlovaný problém je forma hry


 

 
*
*
*
Další oblíbené a podobné produkty

Dopravní výchova – chodci

667 Kč 521 Kč

Tempo! Junior

393 Kč

Sport&Fun DO ROZTRHÁNÍ TĚLA Light

449 Kč 351 Kč

Sport&Fun TREFA na 10

588 Kč 459 Kč

Kdo obeplul svět

139 Kč 64 Kč

Kvído - Chytré pexeso - hádanky

179 Kč 126 Kč

Chytré karty Angličtina výukový kalendář

154 Kč 131 Kč

Relaxace nejen pro děti s ADHD

78 Kč 61 Kč