Doprava zdarma  Při objednávce nad 3 500 Kč doprava zdarma.

Strukturované učení v praxi

Kód: ARD00574

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: 2-5 dní
210 Kč
- +

Uplatnění principů Strukturovaného učení v prostředí běžné školy.

Kniha se zabývá praktickým využitím metodiky Strukturovaného učení při výuce v běžných školách. Autorky věnují pozornost žákům s vysoce funkčním autismem a Aspergerovým syndromem v běžné škole. Při přípravě publikace využily dlouholeté zkušenosti, které získaly při terapeutické práci s žáky s poruchou autistického spektra a při poradenství jejich pedagogům a blízkým osobám.

Porucha autistického spektra je neviditelný hendikep s dalekosáhlými důsledky pro peda­gogickou práci – nejen pro učitele, ale i pro žáky, od kterých se díky jejich intelektuálním schopnostem očekává, že by měli být schopni ve škole „úplně normálně“ fungovat. Avšak důsledky diagnózy snižují jejich celkovou funkčnost natolik, že bez potřebné míry podpory ve školním prostředí selhávají, setkávají se s neporozuměním a řadou neúspěchů.

Přitom často stačí jen zavést drobná opatření, která mohou situaci žáka s PAS výrazně zlepšit. Někdy je naopak zapotřebí opatření rozsáhlejších. V předkládané knize všichni zájemci o danou problematiku naleznou řadu námětů a praktických návodů, jak při výuce žáků s PAS v praxi postupovat. Určena je pro pedagogy, asistenty pedagogů, rodiče a další zainteresovanou veřejnost.

 

Uplatnění principů Strukturovaného učení v prostředí běžné školy.

Kniha se zabývá praktickým využitím metodiky Strukturovaného učení při výuce v běžných školách. Autorky věnují pozornost žákům s vysoce funkčním autismem a Aspergerovým syndromem v běžné škole. Při přípravě publikace využily dlouholeté zkušenosti, které získaly při terapeutické práci s žáky s poruchou autistického spektra a při poradenství jejich pedagogům a blízkým osobám.

Porucha autistického spektra je neviditelný hendikep s dalekosáhlými důsledky pro peda­gogickou práci – nejen pro učitele, ale i pro žáky, od kterých se díky jejich intelektuálním schopnostem očekává, že by měli být schopni ve škole „úplně normálně“ fungovat. Avšak důsledky diagnózy snižují jejich celkovou funkčnost natolik, že bez potřebné míry podpory ve školním prostředí selhávají, setkávají se s neporozuměním a řadou neúspěchů.

Přitom často stačí jen zavést drobná opatření, která mohou situaci žáka s PAS výrazně zlepšit. Někdy je naopak zapotřebí opatření rozsáhlejších. V předkládané knize všichni zájemci o danou problematiku naleznou řadu námětů a praktických návodů, jak při výuce žáků s PAS v praxi postupovat. Určena je pro pedagogy, asistenty pedagogů, rodiče a další zainteresovanou veřejnost.

 

 
*
*
*
Další oblíbené a podobné produkty

Chyba není konec světa

227 Kč

IVP pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami

198 Kč 155 Kč

Jak se učit s dítětem se specifickou poruchou učení a pozornosti

198 Kč 155 Kč

Zvládáme matematiku s Montessori a singapurskou metodou 5-6 let

279 Kč 93 Kč

Zvládáme matematiku s Montessori a singapurskou metodou 6-7 let

279 Kč 93 Kč

Pexeso Kdo co dělá

20 Kč

Dysgrafie - Metody reedukace specifických poruch učení

78 Kč 61 Kč

Rozlišování b-d-p

59 Kč 51 Kč